پرداخت تسهیلات نباید زمان بر گردد

به گزارش وبلاگ دریا، معاون هماهنگی امور مالی استاندار خراسان جنوبی گفت: پرداخت تسهیلات نباید زمان بر گردد و مدیران دستگاه ها با بی تفاوتی و اهمال کاری نباید از کنار موضوع رد شوند.

پرداخت تسهیلات نباید زمان بر گردد

اشرفی،در کارگروه استانی بند الف تبصره 18 قانون بودجه گفت: دستگاه های متولی پیگیری پرونده های مصوب کارگروه را برای حصول نتیجه و پرداخت تسهیلات را داشته باشند.

او با تاکید بر اینکه پرداخت تسهیلات نباید زمان بر گردد، اضافه کرد: مدیران دستگاه ها با بی تفاوتی و اهمال کاری نباید از کنار موضوع رد شوند.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه 32 میلیارد تومان مانده تسهیلات بند الف تبصره 18 در قانون بودجه 1400 را داریم، اظهار کرد: روند جذب تسهیلات از سهمیه تخصیص یافته 100 درصد بوده است و برای جذب سهمیه شناور نیز ضروری است تا دستگاه های متولی و بانک ها با هماهنگی به روند جذب سرعت دهند.

او با بیان اینکه تذکر جدی به دستگاه ها داده شده تا در حداقل زمان ممکن پیگیری برای جذب تسهیلات را داشته باشند، توضیح داد: فرمانداری شهرستان ها، دستگاه های متولی و بانک ها مانده تسهیلات را ظرف دو هفته آینده مشخص تکلیف نمایند.

اشرفی یادآور شد: جلسه جمع بندی کارگروه استانی تبصره 18 برای ارزیابی دستگاه ها با حضور استاندار برگزار خواهد شد.

وبلاگ دریا خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پرداخت تسهیلات نباید زمان بر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات نباید زمان بر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید