پیغام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)

به گزارش وبلاگ دریا، خبرگزاری خبرنگاران-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را به همتایان خود در کشور های دنیا و تمامی مسیحیان به ویژه هم وطنان مسیحی تبریک گفت.

پیغام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دریا به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ متن پیغام دکتر بهرام عین اللهی به این توضیح است:

میلاد خجسته حضرت عیسی مسیح (ع) را به همه پیروان راستین آن پیغامبر بزرگ الشان و منادیان بازگشت به فطرت خدا جوی تبریک می گویم.

تمایل به سلامت جسمی و روحی هم در کنار گرایش به پرستش، زیبایی، نیکی و حقیقت جوئی از جمله خواسته های فطری هر انسان است و پیغامبران آمده اند که بشر را به فطرت پاکش رهنمون نمایند.

سال نو میلادی در حالی شروع می گردد که برخلاف صلح، دوستی و برادری ادیان الهی، با همه گیری بیماری کرونا با کمال تأسف، تبعیض، ظلم و رفتار های غیر منطقی برای بهبود سلامتی جوامع مختلف و مقابله با بیماری کرونا و تسریع در تزریق واکسن در راستا عدالت اجتماعی و ارتقای سلامت جامعه بشری، سایه افکنده است.

امیدوارم در سال نو، با همکاری وزرای بهداشت کشور های مختلف و در راس سازمان جهانی بهداشت، در راستا تحقق کامل آموزه های پیغام آوران الهی برای بهبود شرایط جوامع کمتر برخوردار گام برداشته و به افق ترفیع سلامت مردم و فروکش کردن بیماری کرونا نزدیک تر شویم.

ضمن تبریک مجدد این میلاد فرخنده، از خدای سبحان برای آحاد پیروان حضرت عیسی مسیح (ع) در سراسر جهان سلامت، آرامش و پیشرفت آرزومندم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پیغام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید