بعد کرونا، کارهای عقب مانده حزبی را باید جبران کرد

به گزارش وبلاگ دریا، یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: بعد از سپری شدن دوران بیماری کرونا باید کارهای عقب مانده حزبی را جبران کنیم.

بعد کرونا، کارهای عقب مانده حزبی را باید جبران کرد

علی محمد نمازی در گفت و گو با وبلاگ دریا درباره اقداماتی که بعد از انتها دوره فراگیری ویروس کرونا انجام خواهد داد، اظهار کرد: من بازنشسته هستم و آنچنان کار رسمی ندارم که سراغش بروم با این حال مسافرت با خانواده و ملاقات با اقوام، آشنایان و دوستان را در برنامه دارم.

وی با اشاره به عقب افتادن فعالیت های حزب کارگزاران سازندگی، توضیح داد: بعد از انتخابات مجلس، حزب فقط یکی دو جلسه برگزار نموده است. وقتی شرایط عادی شد باید این عقب ماندگی جبران شده و کارهای معمول حزب از جمله عضوگیری، سازمان دهی و آموزش دنبال گردد. همچنین معتقدم باید به استان ها سرکشی شده و جلساتی با دبیران استانی حزب برگزار گردد.

نمازی اضافه نمود: حزب باید تصمیم بگیرد در مسائلی همچون انتخابات هیات رئیسه مجلس یازدهم ، عضویت نمایندگان در کمیسیون ها و مرحله دوم انتخابات مجلس حضور پیدا می نماید یا خیر. البته فقط چیزی حدود شصت اصلاح و طلب و مستقل در مجلس یازدهم حضور دارند. آنالیز آسیب های مالی بیماری کرونا و شیوه یاری به دولت و ملاقات با رئیس جمهور یا معاون اول وی نیز می تواند در حزب مورد آنالیز قرار گیرد. در مجموع کارهای انباشته شده زیادی در حزب وجود دارد.

این فعال سیاسی در انتها گفت: من معتقدم باید به موضوع انتخابات ریاست جمهوری 1400هم پرداخته شده و آنالیز گردد آیا استقبال از این انتخابات هم مانند انتخابات مجلس خواهد بود یا شرایط تا آن موقع تغییر می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بعد کرونا، کارهای عقب مانده حزبی را باید جبران کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد کرونا، کارهای عقب مانده حزبی را باید جبران کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید