چرا مربیانی مانند برانکو و اسکوچیچ خارج از ایران پیروز نیستند؟

به گزارش وبلاگ دریا، حمید درخشان پیشکسوت فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، این تعصب بازیکنان ایرانی است که باعث می گردد مربیانی مانند برانکو و اسکوچیچ در ایران پیروز شوند، اما در خارج از ایران پیروز نیستند.

چرا مربیانی مانند برانکو و اسکوچیچ خارج از ایران پیروز نیستند؟

سرمربی پیشین پرسپولیس در گفت وگو با وبلاگ دریا درخصوص اینکه چرا مربیانی مانند برانکو ایوانکوویچ و دراگان اسکوچیچ در ایران پیروز می شوند، اما در تیم های خارج از ایران پیروز نیستند، گفت: این رازی است که هیچ کسی نمی داند و فقط من می دانم، اگر هم بازگو کنم، چه فرقی خواهد داشت.

درخشان در این باره گفت: بعضی از مردم ما غریب پسند هستند. ما برای خارجی ها همه جور امکانات را فراهم می کنیم. جان هم می دهیم و با همه وجود برای شان بازی می کنیم. کوشش می کنیم که پیروز باشند، اما در خارج از ایران اینطوری نیست! به خصوص در کشورهای حوزه خلیج فارس که اصلا شرایط این گونه نیست.

وی اضافه نمود: ما سکوی پرتاب بیشتر مربیان خارجی که به ایران آمدند، بودیم. اسکوچیچ و برانکو از جمله آنها هستند. شما بهتر از عربستان برای مربیگری سراغ دارید!؟ هم پول خوبی دارد و هم امکاناتش عالی است، اما برانکو بعد از چند هفته از آنجا اخراج شد و الان در عمان هم شرایط خوبی ندارد. برای اینکه نیروی انسانی خوبی ندارند. ما نیروی انسانی خوبی داریم. همین نیروی انسانی یاری می نماید وقتی در ایران هستند، پیروز باشند.

این کارشناس فوتبال کشورمان تاکید نمود: این تعصبی که بچه های ما در تیم ملی و در باشگاه ها دارند، علت پیروزیت می گردد و به همین علت مربیان خارجی مانند برانکو و اسکوچیچ در خارج از ایران پیروز نیستند. با وجود اینکه امکانات فراوانی هم در اختیارشان قرار می گیرد. البته این قبیل مربیان (برانکو و اسکوچیچ) از نظر فنی خیلی هم بالا نیستند، ولی با همان بار فنی که دارند، ما یاری می کنیم پیروز شوند. مربیان دیگری هم بودند که در ایران پیروز بودند، اما وقتی از ایران رفتند، در تیم های دیگر پیروز نبودند.

درخشان اضافه نمود: اسکوچیچ چرا با تیم زیر 21 سال کرواسی پیروز نبود؟ و در همان دور مقدماتی اول اروپا با دو شکست وداع زودهنگامی با این مسابقات داشت؟ اسکوچیچ که تغییری نکرده! همان آدم است. پس چطور همان آدم نمی تواند، پیروز گردد!؟ نکته کلیدی همان است که من گفتم. اگر بررسی کنید، آمار ببینید و به گذشته برگردید، همان است که من گفتم. درست است که من تیم ندارم، اما از فوتبال روز جهان عقب نیستم. مطالعه دارم و بررسی می کنم.

منبع: همشهری آنلاین

به "چرا مربیانی مانند برانکو و اسکوچیچ خارج از ایران پیروز نیستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مربیانی مانند برانکو و اسکوچیچ خارج از ایران پیروز نیستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید