کرونا چه تغییراتی در صنعت هتل داری ایجاد می کند؟
به گزارش وبلاگ دریا، یکی از اولین هتل هایی که این تغییرات جدید را انجام داده است، هتل چهار فصل در شهر نیویورک است. براساس گزارش ان بی سی، این تغییرات از ماه گذشته شروع شد. وقتی که تای وارنر از هتلش برای پذیرایی از بیماران کرونایی و متخصصان پزشکی استفاده کرد. با این حرکت یک روش عملیاتی کاملاً جدید در هتل به وجود آمد.
قبل از ورود به هتل، باید دمای بدن میهمانان توسط یکی از دو پرستار مستقر در ورودی هتل گرفته شده باشد. ورود کسی که تب دارد به داخل هتل مجاز نیست. فقط یک مهمان مجاز به استفاده از آسانسور به طور هم زمان است. پس از ورود به هتل، سه کیسه جداگانه برای حوله های دست دوم، ملافه مورد استفاده و زباله استفاده می شود. میهمانان باید کیسه ها را در نزدیکی ورودی اتاق قرار دهند تا خدمه نیاز به ورود کامل به اتاق نداشته باشند.
مهمانانی که مایل به استفاده از سالن ورزشی هتل هستند، برای رعایت فاصله اجتماعی باید برای یک زمان خاص ثبت نام کنند.
سرویس اتاق ها قطع شده و رستوران هتل بسته شده است. میهمانان می توانند در یخچال و فریزر موجود در لابی، از وعده های غذایی پیش ساخته جعبه دار استفاده کنند. امکاناتی مانند، چوب لباسی اضافی، ملافه های اضافی و بالش های اضافی از اتاق ها خارج شده است.
اتاق ها تا 24 ساعت پس از خروج مهمان ها تمیز می شوند، اگرچه برخی از هتل ها، مانند هیلتون، زمان نظافت و ضدعفونی اتاق را تا 36 ساعت ادامه می دهند. در حالی که این تغییرات برای جلوگیری از خطر شیوع ویروس اجرا شده، بیشتر اقدامات ایمنی جدید این هتل ممکن است در هتل های سراسر جهان برای همه میهمانان اجرا شود.
تجارت هتلداری تنها صنعتی نیست که پس از کرونا نیاز به تغییر دارد. خطوط هواپیمایی نیز در حال اعمال شیوه ها و سیاست های جدید برای ایمن نگه داشتن میهمانان و کارمندان در صورت بروز بحران دیگر هستند.
منبع: گردشبان