کیم جونگ اون در مراسم کلنگ زنی پروژه های مسکونی و کشاورزی

به گزارش وبلاگ دریا، کیم جونگ اون در مراسم کلنگ زنی پروژه های مسکونی و کشاورزی

کیم جونگ اون در مراسم کلنگ زنی پروژه های مسکونی و کشاورزی

رهبر کره شمالی در مراسم کلنگ زنی احداث پروژه های تازه مسکونی و کشاورزی شرکت کرد؛ پروژه هایی که بخشی از کوشش وی برای دستاورد های داخلی همزمان با تعمیق انزوای مالی این کشور در بحبوحه پیگیری جدی برنامه های تسلیحات اتمی اش محسوب می شوند.

به گزارش وبلاگ دریا، خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA گفت، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی کلنگ زمینی را برای احداث یک مزرعه گلخانه ای بزرگ در حومه پیونگ یانگ زد؛ جایی که جو یونگ وون، یکی از مقامات ارشد کره شمالی در سخنرانی گفت، تامین سبزیجات تازه در تمامی فصول برای ساکنین پیونگ یانگ، یک اولویت است.

کیم جونگ اون بعلاوه در مراسمی به مناسبت شروع مرحله دوم یک پروژه ساختمانی برای احداث 10 هزار واحد مسکونی تازه در منطقه هوآسونگ پیونگ یانگ شرکت کرد. این پروژه بخشی از برنامه های وسیع تر برای ساخت 50 هزار واحد مسکونی تازه در مرکز تحت یک برنامه توسعه ملی پنج ساله است که تا سال 2025 میلادی ادامه دارد.

کارشناسان می گویند، کره شمالی کمبود های شدیدی در تعداد واحد مسکونی دارد که طی دهه ها رکود مالی بدتر شده اند. اما شرایط زندگی در پیونگ یانگ بسیار بهتر است؛ جایی که کیم جونگ اون در سال های گذشته پروژه های توسعه ای عظیمی در آن انجام داده تا شرایط سکونت سران را ارتقا بخشد و خط افق این شهر را تغییر دهد.

منبع: فرارو

به "کیم جونگ اون در مراسم کلنگ زنی پروژه های مسکونی و کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیم جونگ اون در مراسم کلنگ زنی پروژه های مسکونی و کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید