یک سال ارفاق سنی برای داوران بین المللی کشتی

به گزارش وبلاگ دریا، با توجه به تعویق یک ساله المپیک و مدت زمانی که به خاطر کرونا مسابقه زیادی در سطح دنیا برگزار نخواهد شد، برای بین المللی شدن داوران کشتی یک سال ارفاق سنی در نظر گرفته شده است.

یک سال ارفاق سنی برای داوران بین المللی کشتی

به گزارش وبلاگ دریا، از روزی که اتحادیه جهانی از تعویق مسابقات گزینشی قاره های اروپا و آسیا اطلاع داد و سپس بازی های المپیک 2020 توکیو با یک سال تعویق روبرو شد، همه فعالیت های اجرایی اتحادیه نیز تعطیل شد.

نناد لالوویچ رسما خاطرنشان کرد که همه فعالیت های اتحادیه جهانی کشتی فعلاً تا 10 تیر ماه به حالت تعلیق درخواهد آمد و در این مدت هیچ کدام از مسابقات بین المللی برگزار نخواهد شد.

در حالی که نزدیک به 20 روز به اتمام تعطیلی اولیه باقی مانده، اوضاع جهان و شیوع کرونا ویروس به گونه ای نیست که خوش بینی خاصی در خصوص از سرگیری دوباره مسابقات وجود داشته باشد.

در همین رابطه کمیته داوران اتحادیه جهانی کشتی اعلام نموده است که با شرایط فعلی جهان، یک سال ارفاق سنی برای بین المللی شدن داوران کشتی در نظر گرفته شده تا این یک سال سکون، آینده داوران را تحت الشعاع قرار ندهد.

طبق قانون اتحادیه جهانی، داوران ملی تا سن 40 سالگی می توانند صاحب اولین درجه بین المللی خود شوند و بعد از آن ارتقا یا تنزل درجه پیدا نمایند که حالا این سن، به 41 سال تغییر پیدا نموده است.

همچنین آنتونیو سیلوستری رئیس کمیته داوران اتحادیه جهانی در وبینار اخیرش تاکید نموده که سال جاری داوران تنزل درجه نخواهند داشت، ضمن اینکه با توجه به عدم برگزاری کلاس آموزشی و ارتقای درجه در مدت اخیر، ارتقایی نیز نخواهیم داشت. صرفا داورانی که پیش از تعطیلی عمومی جهان، در کلاس های بین المللی داوری شرکت نموده بودند، در صورت قبولی در آزمون ها، درجه های خود را دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یک سال ارفاق سنی برای داوران بین المللی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سال ارفاق سنی برای داوران بین المللی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید