10 دقیقه از گیم پلی بازی Forspoken نشان داده شد

به گزارش وبلاگ دریا، در حالی که برخی از تریلرهای قبلی بازی Forspoken و سپس تأخیر در تاریخ عرضه بازی باعث نگرانی بسیاری از هواداران شده بود، شرکت اسکوئر انیکس با انتشار 10 دقیقه تازه از ویدئو گیم پلی این اثر نمای بسیار بهتر و امیدوارکننده تری از این بازی را به ما نشان داده است و قدرت های جادویی و نحوه حرکتی سریع و منحصر به فرد شخصیت اصلی بازی یعنی فِرِی هالند (Frey Holland) را در دنیای جادویی بازی به تصویر کشیده است.

10 دقیقه از گیم پلی بازی Forspoken نشان داده شد

بیشتر نمایش های قبلی بازی Forspoken که قبل از این منتشر شده بودند، منطقه ها باز گسترده و نبردهای پر زرق وبرق را نشان می دادند اما تریلر امروز زمان زیادی را صرف نشان دادن مردمی می نماید که در سرزمین خارق العاده و جادویی آتیا (Athia) - جایی که بازی در آن جریان دارد - زندگی می گذرانند. بسیاری از آن ها در جایی به نام سیپال (Cipal) زندگی می نمایند، پناهگاه امنی که پناهندگانی را در خود جای داده که امیدوارند از خطرات و تهدیدات حال حاضر دنیا سرزمین آتیا فرار نمایند. البته، در این تریلر همچنان صحنه های جذابی از مبارزات و قدرت های خاص شخصیت اصلی بازی هم می بینیم.

جایی که دیگران تهدیدهایی را می بینند، فِرِی با توانایی های ویژه اش دره ها و روستاهای متروکه ای را پیدا می نماید تا از آن ها به عنوان زمین بازی استفاده کند. در کنار گزینه های حرکتی جالب بازی، بازیکنان می توانند با رسیدن به نقاط موردنظر خود یا با شکست دادن دشمنان و جمع آوری تجهیزات دنیا بازی را کشف کند و از رازهای آن مطلع شوند.

شاید هنوز نگرانی های به جایی در رابطه با بازی Forspoken وجود داشته باشد اما در حال حاضر تنها چیزی که می تواند در رابطه با تریلر 10 دقیقه ای گیم پلی بازی بیان نمود، این است که حداقل لحظات درخشان و چشم نوازی از مبارزات سریع بازی را نشان می دهد. هرچند، بهتر است خودتان آن را مشاهده کنید. بعلاوه اسکوئر انیکس تصویر هنری جدیدی از شخصیت اصلی بازی منتشر نموده است که می توانید آن را در بالا مشاهده کنید.

بازی Forspoken هنوز چند ماهی تا عرضه فاصله دارد. در حالی که در ابتدا قرار بود این بازی در سال 2022 منتشر گردد اما تاریخ عرضه آن به سال 2023 موکول شد و اکنون قرار است در تاریخ 4 بهمن 1401 (24 ژانویه 2023) برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی عرضه گردد. از آنجایی که پلی استیشن قرارداد انحصاری زمان داری برای نسخه کنسولی این بازی منعقد نموده است، حداقل تا دو سال پس از تاریخ عرضه شاهد نسخه ایکس باکس بازی Forspoken نخواهیم بود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 دقیقه از گیم پلی بازی Forspoken نشان داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 دقیقه از گیم پلی بازی Forspoken نشان داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید