نرم افزار و اپلیکیشن

یک خبر خوب برای هواداران پلی استیشن سونی

گجت نیوز نوشت: سونی با انتشار آپدیت نو پلی استیشن 5 قابلیت هایی مهم را به این کنسول اضافه نمود. اضافه شدن امکان استریم به وسیله فضای ابری، مهم ترین قابلیت نو بروزرسانی PS5 است.

23 شهریور 1402

جنجال بزرگ بر سر ورود ماشین های شگفت انگیز تسلا به کشور

پس از گذشت چند سال از انتشار خبر ورود چند دستگاه تسلا به یکی از گمرکات کشور، دوباره این خبر پر رنگ شده و جزئیات جدیدی درباره آن مطرح شده است.

12 شهریور 1402

هوش مصنوعی به یاری مربیان ایرانی می آید!

محمود نورانی مهندس تبریزی است که در گرایش فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک رشته مهندسی کامپیوتر تحصیل نموده است؛ نورانی صبح آدینه در جمع خبرنگاران در تبریز اظهار کرد: بعد از نمونه آنالیزی که به فیفا دادیم، با کوشش و سختی بسیار سروری را از فیفا دریافت...

27 مرداد 1402

بسته الحاقی سایبرپانک 2077 مهر ماه عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) به تازگی در کنار انتشار تریلری از تاریخ انتشار بسته الحاقی سایبرپانک 2077 با عنوان Phantom Liberty رونمایی نموده است.

25 خرداد 1402

ببینید؛ اولین تریلر گیم پلی مورتال کامبت 1 مبارزات خونین بازی را به تصویر می کشد

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros. Games) و استودیوی ندررلم (NetherRealm) به تازگی از اولین تریلر گیم پلی بازی مورتال کامبت 1 رونمایی نموده اند.

22 خرداد 1402

اپل WatchOS 10 را با تمرکز بر ویجت ها رونمایی کرد

اپل در جریان رویداد WWDC 2023 در کنار سیستم عامل های iPadOS 17 و iOS 17 از WatchOS 10 هم به عنوان سیستم عامل ساعت های هوشمند خود رونمایی نموده است.

19 خرداد 1402

کاخ سفید از کارگران درباره هوش مصنوعی سوال می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در این جلسه کارشناسان صنعت فناوری، محققان و سیاستگذاران نیز وجود دارند.

3 خرداد 1402

مدیر نو توئیتر معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، لیندا یاکارینو در حالی مدیریت شبکه اجتماعی را برعهده می گیرد با چالش های زیاد و انبوهی از بدهی روبرو است. وی در سمت سابق خود در ان بی سی یونیورسال سال ها وقت صرف مدرن سازی کسب و کار تبلیغاتی کرد.

23 اردیبهشت 1402

ببینید؛ تریلر فیلم گرن توریسمو قصه یک گیمر حرفه ای را تعریف می نماید

به تازگی تریلر جدیدی از فیلم گرن توریسمو (Gran Turismo) منتشر شده که جزئیات بیشتری را در خصوص این فیلم و داستان واقعی آن که از یک گیمر که به یک راننده مسابقه تبدیل شده است، به نمایش می گذارد.

17 اردیبهشت 1402

چگونه ارور Disk Is Write Protected فلش مموری را رفع کنیم؟

اگر در هنگام اتصال فلش مموری USB با ارور و خطای Disk Is Write Protected روبه رو شده اید و هیچ ایده ای هم ندارید که چطور باید این ارور را رفع کنید، در این مقاله به شما یاری می کنیم تا مجدد از فلش درایو خود بتوانید بهره ببرید.

17 فروردین 1402

محققان دانشگاه تهران یک ربات گرده افشان گردو ساختند

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه تهران، دکتر محمد دهقانی، استادیار دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران درباره اهمیت و ضرورت این طرح، شرح داد: گرده افشانی مناسب امری ضروری در تشکیل میوه درختان است؛ اما گرده افشانی طبیعی ناکافی باعث شده...

28 اسفند 1401

شروع فروش سیمکارت های همراه اول با هدایای دیجیتالی ویژه

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در آخرین روزهای سال 1401 طرح ویژه فروش سیمکارت های دائمی و اعتباری با هدایای دیجیتالی را اجرا می نماید تا علاقه مندان عضویت در خانواده بزرگ و معتبر همراه اول، با دست پر به استقبال نوروز 1402...

10 اسفند 1401

صف یک میلیون نفری برای این محصول!

زومیت نوشت: مایکروسافت می گوید در 48 ساعت اخیر بیش از یک میلیون نفر خواهان دسترسی به نسخه نو موتور جست وجوی بینگ شده اند.

21 بهمن 1401

هوش مصنوعی تازه گوگل می تواند از هر متنی موسیقی بسازد

هوش مصنوعی احتمالاً در گام بعدی خود دنیای موسیقی را هدف قرار خواهد داد. گوگل اخیراً مطالعه ای روی یک مدل به نام MusicLM را منتشر نموده است که می تواند با یک متن ساده در هر ژانری، موسیقی فراوری کند. مدل هوش مصنوعی گوگل با 280 هزار ساعت موسیقی آموزش داده شده...

11 بهمن 1401

سفر سبز چیست ، چه کار کنیم سفرمان سبز باشد؟

اگر سفر به گونه ای باشد که کوچکترین خدشه ای به فرهنگ و محیط زیست یک منطقه وارد نکند به آن سفرسبز یا اکوتوریسم و بوم گردشگری می گویند. سفر سبز در واقع احتیاج امروز جامعه ما می باشد . همه ما باید سعی کنیم با رعایت مواردی که در ادامه مطلب ذکر می کنیم بتوانیم...

20 دی 1401

اینستاگرام و فیس بوک از دسترس خارج شدند ، آیا برای ایده یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی زود است؟

دو اپلیکیشن اینستاگرام و فیس بوک که هر دو از زیرمجموعه های امپراتوری مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک محسوب می شوند، بار دیگر از دسترس کاربران خارج شده است. این دو اپلیکیشن رکورددار خروج از دسترس کاربران محسوب می شوند.

6 دی 1401

لودینگ بازی های کامپیوتر سریع تر می گردد؛ مایکروسافت DirectStorage تازه را عرضه کرد

مایکروسافت میخواهد تا نسخه 1.1 از سیستم دیرکت استورج (Direct Storage) را عرضه کند. بزرگ ترین تغییر آن هم خارج کردن از حالت فشرده (Decompression) با استفاده از پردازنده گرافیکی (GPU) است. این کار یک قدم دیگر برای بهبود اجرای عناوین بازی و کم کردن زمان لود یک عنوان است. مایکروسافت...

23 آبان 1401

فهرست کامل نقاط آسیب پذیر گوشی های سامسونگ

کمپانی های تجاری فروشنده سیستم های نظارتی از سه نقطه آسیب پذیر در برخی از گوشی های جدیدتر سامسونگ گالکسی سوء استفاده می کرد. این شرکت های سوء استفاده کننده می توانند شرکت های مخابراتی یا فناوری باشند که به منظور کسب درآمد از داده های شخصی، از طریق...

22 آبان 1401

به روزرسانی iOS 16.1 اپل با قابلیت های تازه منتشر شد

اپل به تازگی به روزرسانی سیستم عامل تازه iOS 16.1، که اولین آپدیت اصلی سیستم عامل iOS 16 به شمار می رود را در اختیار کاربران قرار داده است. این آپدیت یک ماه پس از عرضه سیستم عامل iOS 16 برای آیفون های واجد شرایط منتشر شده است.

4 آبان 1401

فناوری Photonic Engine چگونه کیفیت عکس های آیفون 14 را بهتر می نماید؟

اپل در مراسم رونمایی از آیفون 14 اصطلاحات تازه زیادی را عنوان نمود که در این میان فناوری Photonic Engine چندان که باید و شاید مورد توجه گسترده ای قرار نگرفت.

26 شهریور 1401
تعداد: (54)