آیفون های قدیمی پس از عرضه آیفون 14 از خط فراوری حذف می شوند!

به گزارش وبلاگ دریا، همواره با آمدن مدل های نو، قدیمی ها فراموش می شوند. به تازگی تعیین شده است که پس از عرضه آیفون 14 کدام مدل از گوشی های آیفون قرار است دیگر فراوری نشوند.

آیفون های قدیمی پس از عرضه آیفون 14 از خط فراوری حذف می شوند!

به گزارش وبلاگ دریا، شرکت اپل پس از معرفی آیفون 13 در سال 2021، فراوری آیفون 12 پرو و آیفون XR را متوقف کرد. در حال حاضر یک گزارش نو افشا نموده است که این شرکت احتمالا پس از معرفی سری آیفون 14 در ماه سپتامبر، فراوری تمام مدل های سری آیفون 11 را متوقف کند.

شرکت اپل در سال 2020 فراوری آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرو مکس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را متوقف نموده بود و اکنون، در حال آنالیز حذف تدریجی دو مدل به جای مانده از آیفون 11 است.

این گزارش تازه به وسیله iDrop News منتشر شده است و تعیین می نماید که به هر حال شرکت اپل هنوز تصمیم خود را نهایی ننموده و تصمیم نهایی تا حد زیادی به اندازه فروش آیفون SE بستگی دارد.

آیفون SE 2022 ماه گذشته عرضه شد و اگرچه تراشه نو A15 Bionic و اتصال 5G را ارائه می دهد، اما به علت طراحی قدیمی اش چندان مورد استقبال قرار نگرفته است. قیمت این گوشی از 429 دلار آغاز می گردد و این شرکت نمی خواهد اندازه فروش این مدل نو به خاطر فراوری یکی از مدل های قدیمی تر به خطر بیفتد.

براساس گزارش iDrop News تقاضا برای آیفون 11 پس از عرضه آیفون SE افزایش یافته است، احتمالاً به این علت که مردم ترجیح می دهند 70 دلار بیشتر خرج نمایند، اما یک گوشی زیباتر با دو دوربین و یک تراشه نسبتاً سریع به دست بیاورند. در نقطه مقابل امتیاز ویژه مدل SE فقط اتصال 5G آن است که برای بسیاری اصلا اهمیتی ندارد.

فراوری آیفون 12 که قیمت آن از 699 دلار آغاز می گردد، احتمالاً به این زودی متوقف نخواهد شد، زیرا تا به امروز عملکرد خوبی داشته و ظاهراً ساخت آن مقرون به صرفه تر است. این غول آمریکایی لوازم الکترونیکی ممکن است پس از عرضه آیفون 14 قیمت آیفون 12 را به 599 دلار کاهش دهد. تعیین نیست که آیا آیفون 12 مینی نیز همچنان در خط فراوری باقی خواهد ماند یا خیر. به هر حال در این گزارش آمده است که فروش آیفون 13 همچنان ادامه خواهد داشت.

سری آیفون 14 احتمالاً در ماه سپتامبر 2022 معرفی خواهد شد. قابل توجه است که مدل های این گوشی نو، به ویژه مدل های پرو پیشرفت های قابل توجهی داشته اند. این مدل ها، دیگر با بریدگی قطره ای در صفحه نمایش عرضه نمی شوند و طراحی مدرن تری دارند. سخت افزار دوربین این مدل ها نیز با ارتقا قابل توجهی همراه خواهد بود.

منبع: phonearena

منبع: فرارو

به "آیفون های قدیمی پس از عرضه آیفون 14 از خط فراوری حذف می شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون های قدیمی پس از عرضه آیفون 14 از خط فراوری حذف می شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید