افزایش سفر به بوشهر و لزوم رعایت بهداشت کرونایی

به گزارش وبلاگ دریا، استاندار بوشهر گفت: با توجه به افزایش سفر به بوشهر، باید تدابیر لازم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا در نظر گرفته گردد.

افزایش سفر به بوشهر و لزوم رعایت بهداشت کرونایی

به گزارش وبلاگ دریا از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در بیست و ششمین جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: با توجه به خطر شیوع گونه نو کرونا، پیشگیری از انتشار آن در استان لازم است.

او اضافه کرد: توجه به واکسیناسیون، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده مکرر از ماسک از جمله عوامل مهم پیشگیری از بیماری کرونا به ویژه گونه نو امیکرون اعلام شده است.

استاندار بوشهر ادامه داد: فرایند واکسیناسیون کرونا در استان بوشهر مطلوب است اما باید در مراکز مشخص شده سرعت گیرد.

محمدی زاده بعلاوه گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب مسافرت گردشگران از نقاط مختلف کشور به استان بوشهر در حال افزایش است که باید تدابیر لازم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا در نظر گرفته گردد.

او اضافه کرد: شهر های بندری محل تردد انواع شناور ها داخلی و خارجی است و باید به آزمایش ملوانان و خدمه شناورها توجه گردد.

بیشتر بخوانید

استاندار بوشهر ادامه داد: باید از برگزاری برنامه ها به صورت تجمعی پرهیز گردد و در برگزاری نمایشگاه ها و مراسم شیوه نامه های بهداشتی در دستور کار قرار داشته باشد.

محمدی زاده گفت: نمایشگاه بهاره نیز به شرط رعایت دستورالعمل های بهداشتی از 15 اسفند برگزار می گردد.

دبیر ستاد مدیریت کرونا در استان بوشهر نیز گفت: از نگاه آماری شیوع بیماری کرونا در مقایسه با چند ماه گذشته به کمترین اندازه خود رسیده است اما کاهش رعایت اصول بهداشتی در جامعه نگران کننده است.

سعید کشمیری اضافه کرد: با توجه به شیوع سویه نو کرونا در دنیا و اجتناب ناپذیر بودن ورود آن به کشور و استان بوشهر، رسیدن اندازه رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان به زیر 50 درصد ترسناک است.

او گفت: نباید فریب فرایند فوق العاده خوب بیماری کرونا در استان را خورد و لازم است برای حفظ و بهبود فرایند آن کوشش مضاعفی به خرج داد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش سفر به بوشهر و لزوم رعایت بهداشت کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سفر به بوشهر و لزوم رعایت بهداشت کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید