اپل WatchOS 10 را با تمرکز بر ویجت ها رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ دریا، اپل در جریان رویداد WWDC 2023 در کنار سیستم عامل های iPadOS 17 و iOS 17 از WatchOS 10 هم به عنوان سیستم عامل ساعت های هوشمند خود رونمایی نموده است.

اپل WatchOS 10 را با تمرکز بر ویجت ها رونمایی کرد

WatchOS 10 اکنون سعی دارد تا کاربران را به وسیله ویجت های گوناگون و مجذوب نماینده از اطلاعات مختلف مطلع سازد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فقط کلید تاج دیجیتالی (Digital Crown) را فشار داده تا به صفحه ویجت ها بروید؛ حالا ویجت های مختلف برای ردیابی فعالیت ها، چک کردن شرایط آب و هوا، اطلاع از رویدادهای مختلف و… برای شما به نمایش گذاشته می گردد.

ساعت جهانی اکنون رنگ های پس زمینه دارد تا زمان روز را در منطقه ها زمانی مختلف به نمایش در بیاورد. برنامه تمرینی Workout هم از ویدیوهای تمام صفحه پشتیبانی می نماید. WatchOS 10 علاوه بر این ها، 2 واچ فیس نو را هم پشتیبانی می نماید؛ یکی با تم پالت رنگی که بر اساس زمان روز، رنگ های مختلفی را نمایش می دهد و دیگری با شخصیت های Peanuts Snoopy و Woodstock.

WatchOS 10 بعلاوه برای یک سری از فعالیت ها نظیر دوچرخه سواری بهینه تر شده به گونه ای که اطلاعات مربوط به ضربان قلب، ارتفاع، مسیر مسابقه و… را به شکل بهتری در آیفون به نمایش می گذارد. یک سری از لوازم جانبی مربوط به دوچرخه سواری مثل سنسورهای قدرت و سرعت که از بلوتوث پشتیبانی نمایند هم می توانند به اپل واچ مجهز به سیستم عامل WatchOS 10 متصل شوند. برنامه قطب نما (Compass) هم آپدیت نوی دریافت نموده و اکنون می تواند اطلاعات دقیق، مانند طول مسیر، نوع و دشواری مسیر را برای برخی مکان ها جستجو کند.

اپلیکیشن Mindfulness هم حالا به کاربران اجازه می دهد احساسات لحظه ای و حالات روزانه خود را ثبت نمایند. بعلاوه با مقدار گیری زمان سپری شده در نور روز، به کاربران یاری می نماید تا کمتر به صفحه نمایش نگاه نمایند تا به چشم آن ها آسیبی نرسد. سنجش شرایط روحی و تمرکز فرد با محاسبه دفعات استفاده از آیفون یا آیپد و بعلاوه امکان آنالیز استرس و اضطراب از دیگر قابلیت های مجذوب نماینده در WatchOS 10 به حساب می آیند.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل WatchOS 10 را با تمرکز بر ویجت ها رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل WatchOS 10 را با تمرکز بر ویجت ها رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید