با این میوه موهایتان مجدد رشد می نماید

به گزارش وبلاگ دریا، تقویت مو یکی از کارهای مهمی است که افاراد باید آن را انجام دهند تا زیباتر شوند. بعضی میوه ها و مواد غذایی ممکن است به رویش مجدد موهای ریخته یاری نمایند.

با این میوه موهایتان مجدد رشد می نماید

ریزش مو یکی از رایج ترین مسائل در دنیا است. افراد در پی راهکاری برای رویش مجدد مو هستند؛ بنابراین راه های مختلف را امتحان می نمایند تا موهای ریخته شده شان مجدد رشد نموده و تقویت گردد. همراه مجله اینترنتی وبلاگ دریا باشید تا با استفاده از میوه موهایتان دوباره رشد کند.

رویش مجدد مو با میوه

بعضی از میوه ها باعث رویش مجدد موهای ریخته شده می شوند. به عنوان مثال، توت سیاه و توت فرنگی از جمله میوه هایی هستند که خواص درمانی برای ریزش موهای سر دارند.

رویش مجدد مو با توت

در انواع مختلف توت ها مواد مغذی و معدنی فراوانی وجود دارد. این توت ها شامل ویتامین C، اسیدفولیک، پتاسیم، منیزیم و منگنز است که هر یک از این عناصر برای حفظ سلامت فولیکول های مو و جلوگیری از ریزش آنها بسیار مفید است.

توت فرنگی حاوی انواع ویتامین ها مانند C، K و E است. این ویتامین ها باعث دریافت مواد مغذی به وسیله مو و افزایش اکسیژن رسانی به ریشه موها شده و باعث رویش مجدد موها و بعلاوه پرپشتی موها می گردد.

علاوه بر مصرف مواد غذایی مغذی حاوی آنتی اکسیدان های ضروری برای بدن، مراقبت از موهای سر نیز می تواند از ریزش آنها جلوگیری کند. این شامل استفاده از شوینده های مناسب برای شستشوی مو، پرهیز از رنگ آمیزی مو به اندازه زیاد، به خصوص در خانم ها، و نیز مرطوب کردن موها می گردد که همگی نقش مهمی در حفظ سلامت موهای سر دارند.

رویش مجدد مو با میوه های دیگر

  • آووکادو: آووکادو حاوی ویتامین E و چربی های سالم است که به تغذیه موها یاری می نماید و آن ها را نرم و لطیف می سازد. بعلاوه، آووکادو می تواند به تقویت ریشه های موها و رشد مجدد آن ها یاری کند.
  • توت فرنگی: توت فرنگی حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است که به بهبود سلامتی موها یاری می نماید. این میوه می تواند به تقویت ریشه موها، افزایش جریان خون در پوست سرورویش مجدد موهای ریخته یاری کند.
  • آناناس: آناناس حاوی آنزیم بروملین است که به تقویت موها و تسریع رویش موهای ریخته یاری می نماید. بعلاوه، آناناس می تواند به کاهش التهاب های پوست سر و بهبود سلامتی موها یاری کند.
  • پرتقال: پرتقال حاوی ویتامین C است که به تقویت موها، افزایش فراوری کلاژن در پوست سر و رشد مجدد موهای ریخته یاری می نماید. بعلاوه، پرتقال می تواند به بهبود سلامتی موها و جلوگیری از شنمایندگی آن ها یاری کند.
  • نارنگی: نارنگی حاوی ویتامین C، بتا-کاروتن و آنتی اکسیدان های قوی است که به تغذیه موها، تقویت ریشه موها و رویش مجدد موهای ریخته یاری می نماید.
پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی وبلاگ دریا مطلب چگونه با سرکه سیب موهای خود را تقویت کنیم؟ را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "با این میوه موهایتان مجدد رشد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این میوه موهایتان مجدد رشد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید