ترامپ نزدیکانش در کابینه را احمق خواند!

به گزارش وبلاگ دریا، خبرنگاران : نزدیکان ترامپ که وی آنان را احمق و بی وفا می داند شامل مایک پنس معاون رئیس جمهوری، مارک میدوز رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید، پت سیپولونه مشاور کاخ سفید، مایک پمپئو وزیر خارجه و میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا می شود.

ترامپ نزدیکانش در کابینه را احمق خواند!

به گزارش وبلاگ دریا به نقل از ایرنا، رئیس جمهوری آمریکا با ادامه انتقادها از نتایج انتخابات کام نزدیکان خود را تلخ کرده و از عدم حمایت نزدیکان از تئوری های توطئه و ادعاهای تقلب در انتخابات شاکی است.

تارنمای آکسیوس به نقل از چندین مقام در کاخ سفید گزارش می دهد که ترامپ بر این باور است که نزدیکان وی ضعیف، احمق و بی وفا هستند و به طور کلی تنها به افرادی که از ادعاهای وی برای لغو نتایج انتخابات حمایت می کنند، امید دارد.

به گفته مقامات ارشد دولت ترامپ، کج خلقی های رییس جمهوری آمریکا به حدی رسیده که کمتر کسی حاضر می شود در بخش هایی از کاخ سفید که ترامپ در آنجا مستقر است، تردد داشته باشد.

به گزارش اکسیوس، نزدیکان ترامپ که وی آنان را احمق و بی وفا می داند شامل مایک پنس معاون رئیس جمهوری، مارک میدوز رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید، پت سیپولونه مشاور کاخ سفید، مایک پمپئو وزیر خارجه و میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا می شود.

یک منبع آگاه گفت: ترامپ از کم کاری های پنس شاکی است و بر این باور است که پنس از حمایت وی دست کشیده است.

منبع: اقتصادنیوز

به "ترامپ نزدیکانش در کابینه را احمق خواند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ نزدیکانش در کابینه را احمق خواند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید