حمله طارمی به یک آمار منفی در پورتو

به گزارش وبلاگ دریا، مهدی طارمی در بازی با پورتیموننسه فرصت دارد تا بعد از 200 دقیقه ناکامی در گلزنی برای تیمش گلزنی کند.

حمله طارمی به یک آمار منفی در پورتو

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دریا، به نقل از آبولا، مهدی طارمی با 22 گل در تمامی رقابت ها برترین گلزن این فصل پورتو است. مهاجم ایرانی آخرین بار در ملاقات با استوریل گلزنی کرد و از آن بازی تا به امروز نتوانسته است در امر گلزنی پیروز باشد. فصل گذشته او مقابل پورتیموننسه هت تریک کرد و باید دید در ملاقات فردا یکشنبه چه عملکردی خواهد داشت.

البته طارمی در ملاقات ایران و روسیه توانست از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند، ولی در ملاقات های باشگاهی او 200 دقیقه است که نتوانسته برای پورتو گل بزند.

بازی یکشنبه مقابل پورتیموننسه فرصتی عالی برای آبی و سفیدپوشان و طارمی است تا در این ملاقات گلزنی نمایند. طارمی می تواند در این ملاقات به روند گل نزنی برابر اینتر و براگا سرانجام دهد. علاوه بر این مهدی طارمی یکی از سلاح هایی است که سرخیو کونسیسائو برای گلزنی دارد. به ویژه به این علت که کونسیسائو به علت مصدومیت نمی تواند از اوانیلسون، دیگر بازیکن ثابت خط حمله استفاده کند. بازیکن ایرانی آخرین گل آبی و سفید را در دقیقه 73 ملاقات با استوریل به ثمر رساند و پس از آن حدود 200 دقیقه برابر اینتر و براگا گلزنی نکرد.

در صورتی که سرمربی تصمیم بگیرد به بازیکن ایرانی به علت خستگی استراحت دهد، تونی مارتینز و دنی ناماسو در خط حمله پورتو بازی خواهند کرد.

مهدی طارمی با زدن پنج گل در این فصل از رقابت ها برترین عملکرد یک بازیکن ایرانی را در یک فصل لیگ قهرمانان ثبت کرد و توانست پنج گل به ثمر برساند که همه آن ها در مرحله گروهی بوده است.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حمله طارمی به یک آمار منفی در پورتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله طارمی به یک آمار منفی در پورتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید