درخواست یاری از رانندگان ارتش انگلیس برای یاری به حل بحران سوخت

به گزارش وبلاگ دریا، دولت انگلیس برای حل بحران سوخت در این کشور، رانندگان ارتش را برای تأمین سوخت فراخوانده است.

درخواست یاری از رانندگان ارتش انگلیس برای یاری به حل بحران سوخت

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دریا به نقل از رویترز، دولت انگلیس برای حل بحران سوخت در این کشور، رانندگان ارتش را برای تأمین سوخت فراخوانده است.

در این ارتباط اعلام شده که بیش از 200 پرسنل نظامی که 100 نفر از آن ها دارای گواهینامه معتبر برای راندن تانکر حامل سوخت هستند کار خود را برای کاهش فشار روی پمپ بنزین های سراسر انگلیس شروع خواهند کرد.

پس از تقریباً یک هفته کمبود سوخت، رانندگان انگلیسی همچنان در صف های بنزین منتظر هستند. این در حالی است که بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس مدعی شده است که شرایط رو به بهبود است.

شرکت های نفتی پیشتر هشدار داده بودند که به اندازه کافی راننده تانکر سوخت برای انتقال بنزین و گازوئیل از پالایشگاه ها به پمپ بنزین ها در اختیار ندارند.

منتقدان، این بحران را ناشی از بی کفایتی دولت بوریس جانسون و رویکرد دولت او در قبال برگزیت یا خروج از اتحادیه اروپا می دانند.

از زمان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، استخدام رانندگان کامیون در انگلیس از کشور های عضو اتحادیه اروپا با مانع روبرو شده است. لندن می گوید این اختلال تا حدی نتیجه پیش بینی نشده همه گیری کووید -19 است.

پیش از این هم، معاون وزیر دارایی انگلیس اعلام نموده بود که 150 راننده ارتش آمادگی دارند تا در صورت لزوم تانکر های سوخت را در سراسر کشور جابه جا نمایند. وی بعلاوه مدعی شده بود که اگر مردم به صورت عادی خرید نمایند، بحران بر طرف می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "درخواست یاری از رانندگان ارتش انگلیس برای یاری به حل بحران سوخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست یاری از رانندگان ارتش انگلیس برای یاری به حل بحران سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید