عیسی آل کثیر علیه شایعه جنجالی ، علت تصمیم خبرساز یحیی تعیین شد

به گزارش وبلاگ دریا، از ساعاتی پیش اما اخباری در مورد نیمکت نشینی عیسی آل کثیر منتشر شده و نیمکت نشینی اش را تنبیه انضباطی یحیی گل محمدی بابت خالکوبی او اعلام نموده اند.

عیسی آل کثیر علیه شایعه جنجالی ، علت تصمیم خبرساز یحیی تعیین شد

به گزارش وبلاگ دریا عیسی آل کثیر که در جابجایی زمستانی و بعد از خاتمه مصدومیتش بار دیگر به پرسپولیس پیوسته، در ملاقات مقابل مس رفسنجان در ترکیب تیم حضور نداشت تا در غیاب لئاندرو پریرا، یحیی گل محمدی از مهدی عبدی در خط حمله تیمش سود ببرد.

از ساعاتی پیش اما اخباری در مورد نیمکت نشینی عیسی آل کثیر منتشر شده و نیمکت نشینی اش را تنبیه انضباطی یحیی گل محمدی بابت خالکوبی او اعلام نموده اند. موضوعی که با پیگیری های اجرا شده معین شده که صحت ندارد و نیمکت نشینی آل کثیر در این بازی کاملا فنی بوده است. آل کثیر که در ملاقات جام حذفی مقابل سپاهان به میدان رفته بود و برای این تیم نیز گل زده بود، در آخرین بازی سال گذشته این تیم مقابل سپاهان و در ملاقات برگشت لیگ نیز از سوی یحیی گل محمدی به کار گرفته نشده بود تا معین گردد شایعات مربوط به نیمکت نشینی اش برابر مس رفسنجان به واسطه خالکوبی اش صحت ندارد و کادرفنی به انگیزه تمرینی، کیفیت و سیستم مدنظرشان برای بکارگیری بازیکنان اعتقاد دارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "عیسی آل کثیر علیه شایعه جنجالی ، علت تصمیم خبرساز یحیی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیسی آل کثیر علیه شایعه جنجالی ، علت تصمیم خبرساز یحیی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید