ماسکی که با آن مخفیانه صحبت می کنید

به گزارش وبلاگ دریا، وزن آن 220 گرم بوده و یک میکروفن درون آن واقع شده است تا فردی که آن سوی تلفن است صدای اضافه محیط خارجی را نشنود. در حالی که 80 درصد از ارتعاشات صدا به وسیله ماسک جذب می گردد، کاربر می تواند به راحتی نفس بکشد، زیرا مانعی برای جریان یافتن هوا به داخل وخارج ماسک وجود ندارد.

ماسکی که با آن مخفیانه صحبت می کنید

در نمایشگاه فناوری CES 2023 یک ماسک به چشم می خورد که کاربرد آن پنهان کردن صدای کاربر از سایرین هنگام صحبت کردن با تلفن است. آیا از این که همسفران شما با صدای بلند با تلفن صحبت می نمایند خسته شده اید؟ راه چاره این مشکل در نمایشگاه CES 2023 رونمایی شده است.

یک شرکت فرانسوی به نام Skyted ماسکی ارائه نموده است که از شنیده شدن صدای شما هنگام صحبت کردن با تلفن جلوگیری می نماید. در ساخت این دستگاه که ظاهری عجیب دارد، مواد نظامی که برای ساکت کردن صدای موتور های جت مورد استفاده قرار می گیرد به کار رفته است.

وزن آن 220 گرم بوده و یک میکروفن درون آن قرار گرفته است تا فردی که آن سوی تلفن است صدای اضافه محیط خارجی را نشنود. در حالی که 80 درصد از ارتعاشات صدا به وسیله ماسک جذب می گردد، کاربر می تواند به راحتی نفس بکشد، زیرا مانعی برای جریان یافتن هوا به داخل وخارج ماسک وجود ندارد.

استفان هرسن (Stephane Hersen) موسس این شرکت که پیش از این برای شرکت ایرباس کار می نموده است این دستگاه را برای تجار طراحی نموده تا حین برقراری تماس های خصوصی با مشکل روبرو نشوند. او در نمایشگاه CES بیان نمود که به عنوان کسی که در صنعت هوانوردی کار نموده است، مهندسی یک ماسک با جاذب صوتی منطقی بود.

منبع: فرادید

به "ماسکی که با آن مخفیانه صحبت می کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسکی که با آن مخفیانه صحبت می کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید