مراکز استخراج رمز ارز، نیروگاه تجدیدپذیر احداث نمایند

به گزارش وبلاگ دریا، سخنگوی صنعت برق گفت: مراکز استخراج رمز ارز برای تامین برق مورد احتیاج خود نیروگاه تجدیدپذیر احداث نمایند که وزارت نیرو نیز مازاد فراوری آنها را به صورت تضمینی خریداری خواهد نمود.

مراکز استخراج رمز ارز، نیروگاه تجدیدپذیر احداث نمایند

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دریا ، مصطفی رجبی مشهدی روز آدینه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار مالی ایرنا اضافه کرد: یکی از اقداماتی که دارندگان مراکز استخراج رمز ارز می توانند انجام دهند این است که انرژی مورد احتیاج خود را به وسیله انرژی های تجدیدپذیر تامین نمایند.

وی ادامه داد: مراکز استخراج رمزارز برای این کار می توانند نسبت به احداث نیروگاه های مختلف انرژی های تجدیدپذیر نظیر نیروگاه بادی، خورشیدی و برق آبی کوچک اقدام نمایند.

معاون برنامه ریزی مالی شرکت فراوری، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: البته برق فراوریی به وسیله انرژی های تجدیدپذیر با توجه به وزش باد یا نور خورشید کم و یا زیادمی گردد بر همین اساس وزارت نیرو پذیرفته آن میزان نوسان ها را جبران کند.

رجبی مشهدی اضافه کرد: علاوه برآن وزارت نیرو ساعت هایی که این نیروگاه ها برق بیشتری فراورینمایند را به نرخ تجدیدپذیر از آنها خریداری کند.

وی ادامه داد: بنابراین اگر کسی فکر سرمایه گذاری در بخش تجدیدپذیرها را داشته باشد وزارت نیرو می تواند هم پشتیبانی کند از جهت آن نوسان های فراوری برقی که انرژی های تجدیدپذیر دارند و همچنین اگر فراوریی مازاد بر مصرف داشته باشند به نرخ تجدیدپذیر خریداری کند.

سخنگوی صنعت برق اعلام نمود: فکر می کنیم با این راه چاره به نوعی این مراکز می توانند به نوعی درآمد و نقدینگی متناسب را از رمز ارزها کسب نمایند و علاوه بر آن مازاد برق فراوریی را وزارت نیرو به صورت تضمینی به فروش برسانند.

به گزارش ایرنا، پیشتر وزیر نیرو گفته بود: وزارت نیرو سال جاری برنامه ای برای استخراج نمایندگان رمز ارزها تدوین نموده که گشایش خوبی در کار این بخش خواهد بود.

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "مراکز استخراج رمز ارز، نیروگاه تجدیدپذیر احداث نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز استخراج رمز ارز، نیروگاه تجدیدپذیر احداث نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید