نماینده های مجلس وزیر را استیضاح نمایند، بهترین تصمیم رفتن فتحی است

به گزارش وبلاگ دریا، نارضایتی طرفداران از شرایط استقلال بعد از خروج استراماچونی از تهران به اوج خود رسید و از صبح امروز مقابل ساختمان این باشگاه تجمعی عظیم از سوی آنها در راستای اعتراض به مدیریت باشگاه شکل گرفت.

نماینده های مجلس وزیر را استیضاح نمایند، بهترین تصمیم رفتن فتحی است

محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان در مصاحبه با وبلاگ دریا گفت: ما دیگر هم از مدیریت آقای فتحی در استقلال نا امید شدیم، هم از استعفا دادن ایشان و هم از بازنگری وزیر در مدیریت باشگاه و لذا سخنی با آنها نداریم. سخن امروز من با نماینده های محترم مجلس است و درخواست من از آنها این است که وزیر ورزش استیضاح گردد.

وی اضافه کرد: بعد از افتضاحی که در قرارداد ویلموتس و نحوه جدایی او از تیم ملی پیش آمد، حالا شاهد این افتضاح در باشگاه استقلال هستیم. ما اشکال را از راس سکان مدیریت این تیم که وزارت ورزش است می دانیم و معتقدیم وزیر ورزش اگر دلسوز این باشگاه بود خیلی وقت پیش باید در مدیریت تجدید نظر می کرد که نکرد.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید نمود: حالا که وزیر لجبازانه بر تصمیم اشتباهش پافشاری دارد و به نظر می رسد اراده ای برای اصلاح مدیریت این باشگاه ندارد، مجلس باید ورود نموده و در این خصوص از وزیر ورزش سئوال گردد. بهرحال این تیم میلیون ها طرفدار دارد که اگر آقای سلطانی فر خودش را وزیر آنها نمی داند، نماینده های مجلس باید خودشان را نماینده آنها هم بدانند.

نوری تاکید نمود: مطالبه میلیون ها طرفدار استقلال امروز برکناری دسته جمعی مدیریت و بازگشت استراماچونی است و فقط همین مورد می تواند این جماعت خشمگین را ساکت کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نماینده های مجلس وزیر را استیضاح نمایند، بهترین تصمیم رفتن فتحی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده های مجلس وزیر را استیضاح نمایند، بهترین تصمیم رفتن فتحی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید