هر آنچه تا به امروز در مورد پرچمدار آینده موتورولا اج X30 پرو می دانیم

به گزارش وبلاگ دریا، موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه یک دستگاه پرچمدار تازه در بازار جهانی است. این دستگاه که در بازار جهانی موتورولا اج 30 اولترا و در بازار چین موتورولا اج X30 پرو نام دارد، قرار است در تاریخ 2 آگوست در چین عرضه گردد.

هر آنچه تا به امروز در مورد پرچمدار آینده موتورولا اج X30 پرو می دانیم

طراحی و نمایشگر

تا کنون چندین رندر از این گوشی هوشمند ارائه شده است که طراحی آن را از هر زاویه ای نشان می دهد. این دستگاه با پشتی صاف و لبه های خمیده در دو طرف ارائه می گردد. بدنه پشتی، به یک ماژول دوربین مستطیلی با یک بریدگی دوربین بزرگ و دو برش کوچکتر مجهز شده است. در سمت راست دستگاه، دکمه پاور و تنظیم صدا و در قسمت پایین یک پورت USB-C، یک گریل بلندگو و درگاه سیم کارت به چشم می خورد. این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش 6.73 اینچی POLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 144 هرتز مجهز خواهد شد. این پنل با لبه خمیده مجهز به فناوری پانچ هول و حسگر زیر نمایشگر عرضه خواهد شد.

مشخصات

این گوشی هوشمند به تازهترین چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 فراوری شده بر پایه فرآیند 4 نانومتری مجهز شده است. عملکرد این چیپست نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 1، به مقدار 7% در CPU و 10% در GPU ارتقاء به همراه دارد. بعلاوه 30% بهره وری انرژی بیشتر را ارائه می دهد. انتظار می رود این دستگاه با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5،و256 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 125 واتی ارائه گردد.

دوربین

چیزی که این گوشی هوشمند با نسبت به رقبا متمایز می سازد، تنظیمات دوربین آن است. موتورولا اج X30 پرو به سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP1 با مقدار 1/1.22 اینچ مجهز شده است. این سنسور با فناوری کاملا تازه ChameleonCell ارائه می گردد. این فناوری بسته به محیط از چیدمان پیکسل دو در دو، چهار در چهار یا کامل استفاده می نماید و قادر است ویدیو های 8K را با سرعت 30 فریم بر ثانیه و حداقل افت در میدان دید ضبط کند.

HP1 با ادغام چهار پیکسل مجاور، رزولوشن را به 50 مگاپیکسل داده و می تواند ویدیو های 8K را بدون احتیاج به برش یا کاهش وضوح تصویر ضبط کند. این فناوری در یک محیط کم نور با ادغام 16 پیکسل مجاور به یک سنسور تصویر 12.5 مگاپیکسلی با پیکسل های بزرگ 2.56 میکرومتری تبدیل می گردد که قادر به جذب نور، حساسیت بیشتر و فراوری عکس های روشن تر و واضح تر خواهد بود. این سنسور قادر است در بیرون و محیط های روشن تصاویر با کیفیت فوق العاده بالا به ثبت برساند. دوربین پشتی این دستگاه به غیر از سنسور اصلی به یک سنسور 50 مگاپیکسلی و یک سنسور 12 مگاپیکسلی که احتمالا دوربین فوق عریض و دوربین تله فوتو باشند، مجهز شده است. پنل جلویی نیز با یک دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی ارائه می گردد.

قیمت

در مورد قیمت این دستگاه اطلاعات زیادی ارائه نشده است. با این حال، طبق بعضی گزارش ها قیمت اولیه آن بیش از 3000 یوان (440 دلار امریکا) خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "هر آنچه تا به امروز در مورد پرچمدار آینده موتورولا اج X30 پرو می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه تا به امروز در مورد پرچمدار آینده موتورولا اج X30 پرو می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید