همایش ملی و بین المللی بیوتکنولوژی برگزار می شود

به گزارش وبلاگ دریا به نقل از معاونت علمی و فناوری، همایش های بین المللی و ملی بیوتکنولوژی ایران هر دو سال یک بار برای آشنایی پژوهشگران و تولیدکنندگان داخلی با جدیدترین دستاوردهای زیست فناوری ایران و جهان برگزار می شود.

همایش ملی و بین المللی بیوتکنولوژی برگزار می شود

سال جاری نیز با تاکید بر زیست فناوری در حوزه امنیت غذایی و تبیین این مهم، با شعار سده 1400؛ زیست فناوری برای امنیت غذایی و سلامت در تابستان سال 1400 دایر خواهد شد.

این همایش در محورهایی همچون زیست فناوری و ویروس کرونا، زیست فناوری گیاهی، زیست فناوری جانوری، اقتصاد و تجاری سازی زیست فناوری و زیست فناوری پزشکی، واکسن و داروهای نوترکیب پژوهشگران را دور هم جمع می کند.

همچنین محصولات تراریخته، ویرایش ژنی و ایمنی زیستی، زیست فناوری میکروبی، غذایی، محیط زیست و صنعتی، زیست فناوری سامانه ها و زیست شناسی مصنوعی، اخلاق فقه و حقوق زیست فناوری و سیاست گذاری و مدیریت زیست فناوری از دیگر محورهایی است که به آن پرداخته می شود.

چهارمین همایش بین المللی و دوازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی 31 مرداد تا دوم شهریورماه سال جاری برگزار می شود و علاقه مندان برای ارسال مقالات خود تا سرانجام اردیبهشت ماه فرصت دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "همایش ملی و بین المللی بیوتکنولوژی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش ملی و بین المللی بیوتکنولوژی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید