همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه بودجه 1401

به گزارش وبلاگ دریا، خبرگزاری خبرنگاران-سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 گفت: نمایندگان در کمیسیون تلفیق پیشنهادات خوبی را در بحث تامین منابع اقتصادی برای پرداخت حقوق و همسان سازی حقوق بازنشستگان ارائه نموده اند.

همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه بودجه 1401

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دریا به نقل از خانه ملت؛ رحیم زارع با اشاره به دغدغه و گلایه مندی بازنشستگان نسبت به عدم اجرای همسان سازی حقوق ها اضافه کرد: مجلس در برنامه پنجساله ششم توسعه و قانون بودجه سال 1400 منابعی را برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان قرار داد که این موضوع برای بازنشستگان کشوری و لشکری تقریبا انجام شد، اما برای بازنشستگان تامین اجتماعی اجرایی نشده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه توضیح داد: اکنون نمایندگان در کمیسیون تلفیق بودجه 1401 حدود 90 هزار میلیارد تومان برای تادیه دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی مصوب کردند تا دولت به وسیله واگذاری سهام و پرداخت بدهی خود، دست سازمان تامین اجتماعی را برای پرداخت معوقات و حقوق بازنشستگان باز کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس توضیح داد: حقوق بازنشستگان سنوات قبل نسبت به بازنشستگان هم رتبه خود در سال های اخیر بسیار کمتر است و آن ها در شرایط کنونی کشور و با افزایش تورم و حقوق پایینی که حتی از دریافت کارانه، اضافه کار و ... محروم هستند، دچار مسائل جدی معیشتی شده اند.

زارع با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه سال 1401 منابعی برای بازنشستگان کشوری و لشکری قرار داده است، اظهار کرد: نمایندگان در کمیسیون تلفیق پیشنهادات خوبی را در بحث تامین منابع اقتصادی برای پرداخت حقوق و همسان سازی حقوق بازنشستگان ارائه نموده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه بودجه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه بودجه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید