پردرآمدترین ستاره های لیگ برتر کیست؟

به گزارش وبلاگ دریا، نفر اول این فهرست همان طور که پیش از این نیز دیلی میل اعلام نموده بود کسی نیست جز ارلینگ هالند که در اولین فصل حضور خود در منچسترسیتی فراتر از انتظار ظاهر شده است. او با احتساب پاداش هایش هفته ای 865 هزار پوند دستمزد دارد.

پردرآمدترین ستاره های لیگ برتر کیست؟

بخش قابل توجهی از دستمزد هفتگی ستاره نروژِی خط حمله سیتی را پاداش های گلزنی او شامل می گردد. هالند تا کنون 28 گل در 26 بازی لیگ برتر به ثمر رسانده و در این میان 4 بار هم هت تریک نموده است.

بر اساس اعلام اکیپ حقوق ماهیانه کوین دی بروینه 1.7 میلیون است. این یعنی ستاره بلژیکی سیتی در هفته 425 هزار پوند دستمزد دارد. بدون احتساب پاداش های هالند دریافتی ماهیانه دی بروینه از او (1.609 میلیون پوند) بیشتر است.

در رده سوم پرعایدیترین بازیکنان لیگ برتر نام داوید دخیا، دروازه بان منچسترسیتی با دستمزد هفتگی 402 هزار پوند دیده می گردد. محمد صلاح با 373 هزار پوند در هفته، چهارمین بازیکن پرعایدی لیگ برتر به شمار میرود؛ عایدی ماهیانه این فوتبالیست مصری 1.495 میلیون پوند است.

البته صلاح در رتبه چهارم بازیکنان پرعایدی لیگ برتر یک شریک غیرمنتظره هم دارد. گفته می گردد جیدون سانچو از یونایتد به میزان ستاره لیورپول دستمزد هفتگی می گیرد. او برخلاف چهار بازیکن دیگر جزو ستارهای کلیدی این فصل تیمش به حساب نمی آید و مدت هاست به علت مسائل روحی و روانی نتوانسته در حد و میزان های خود ظاهر گردد؛ سانچو در این فصل طی 14 بازی 4 گل و یک پاس گل در لیگ برتر به نام خود ثبت نموده است.

منبع: فرارو

به "پردرآمدترین ستاره های لیگ برتر کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردرآمدترین ستاره های لیگ برتر کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید