پولی بابت رضایتنامه ترابی ندادیم، محروم نیستیم

به گزارش وبلاگ دریا، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری مربوط به بازگشت مهدی ترابی به جمع سرخپوشان پایتخت گفت: قرارداد مهدی ترابی برای یک فصل و نیم است. به او خیلی خوش آمد می گوییم که به خانه خودش برگشت. بازگشت او خواسته طرفداران، کادر فنی و باشگاه بود و امیدواریم حضورش موجب خیر و ادامه نتایج پیروز تیم باشد.

پولی بابت رضایتنامه ترابی ندادیم، محروم نیستیم

وی اضافه کرد: قرارداد او تا خاتمه فصل بعد است و بند جدایی هم ندارد. او بعد از جام جهانی می تواند درباره آینده خود تصمیم گیری کند.

شکوری درباره شایعه محرومیت پرسپولیس از حضور در جابجایی زمستانی توضیح داد: تا این لحظه خدا را شکر بسته نشده و با اقدامات هیات مدیره مسئله ای در این مورد وجود ندارد.

وی در خصوص احتمال جذب اشکان دژاگه گفت: این نشست درباره مهدی ترابی است.

او درباره نحوه جذب مهدی ترابی با توجه به مبلغی که بابت رضایتنامه اش باید پرداخت می شد تاکید نمود: با همکاری مهدی ترابی و مدیر برنامه هایش این رخ داد. باشگاه این مبلغ را پرداخت نکرد. به صورت مستقیم با او مذاکره کردیم و هیچ مبلغی برای رضایتنامه پرداخت نشد. امیدواریم مهدی بتواند بهترین بازی هایش را برای تیم انجام دهد.

شکوری درباره شماره پیراهن ترابی در نیم فصل دوم گفت: باید ببینیم سیستم جابجایی سازمان لیگ به ما چه اجازه ای می دهد.

شکوری در خصوص زمان حضور ترابی در ترکیب پرسپولیس گفت: امروز درخواست برای صدور ITC می دهیم و به احتمال زیاد با باز شدن پنجره جابجایی ایران این مدرک صادر می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پولی بابت رضایتنامه ترابی ندادیم، محروم نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پولی بابت رضایتنامه ترابی ندادیم، محروم نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید