توییتر صحت توییت ترامپ را زیر سوال برد

به گزارش وبلاگ دریا، برای اولین بار شبکه اجتماعی توییتر صحت توییت های رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ را مورد آنالیز قرار داد و با عبارت بطور بالقوه گمراه کننده برچسب گذاری کرد.

توییتر صحت توییت ترامپ را زیر سوال برد

روز سه شنبه ترامپ در توییتی ادعا کرد که رای گیری به وسیله نامه چیزی کمتر از تقلب نیست که نتیجه آن یک انتخابات سخت خواهد بود. این توییت ها در راستای کوشش های کالیفرنیا برای رای گیری به وسیله نامه به علت شیوع ویروس کرونا اجرا شده و توییتر آن ها را علامت گذاری نموده است.

بر اساس گفته سخنگوی توییتر، این توییت ها اطلاعات گمراه کننده درباره فرایند رای گیری دارند و به این علت علامت گذاری شده اند تا اطلاعات بیشتری پیرامون رای گیری توسط نامه فراهم گردد. زمانی که فردی در حال دیدن توییت های ترامپ باشد، لینکی را مشاهده می نماید که حقایقی پیرامون رای گیری به وسیله نامه را تعیین می نماید.

در بالای این صفحه، توییتر نوشته:

ترامپ به اشتباه ادعا نموده که رای گیری توسط نامه منجر به انتخابات سخت و طاقت فرسا می گردد. هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که نشان دهد رای گیری به وسیله نامه ارتباطی با تقلب داشته باشد.

سخنگوی توییتر اقدام اخیر این شبکه اجتماعی را در راستای سیاست های جدیدی دانسته که اوایل ماه جاری میلادی اعلام شد و اهداف آن ها، محدودیت در انتشار محتوای مضر و اطلاعات گمراه کننده مرتبط با شیوع ویروس کرونا است. با وجود این گفته، ماه گذشته میلادی توییتر چنین سیاستی را برای توییت ترامپ که به اشتباه به کارآمدی هیدروکسی کلروکین اشاره نموده بود، اعمال نکرد.

ترامپ در توییت های خود این شبکه اجتماعی را به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2020 و همچنین جلوگیری از گفتگوی آزاد متهم نموده. در روزهای گذشته دونالد ترامپ ایالت هایی که توسط دموکرات ها مدیریت می شوند و در پی رای گیری توسط نامه هستند را مورد حمله قرار داده است. ریاست جمهوری آمریکا علاوه بر حمله، تهدید نموده که بودجه فدرال ایالت میشیگان را در صورتی که بدنبال رای گیری به وسیله نامه باشد، پرداخت نخواهد کرد.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک

به "توییتر صحت توییت ترامپ را زیر سوال برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر صحت توییت ترامپ را زیر سوال برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید