خبرنگاران برگزاری مراسم و تجمعات در تالارها و سالن های پذیرایی کرمان ممنوع است

به گزارش وبلاگ دریا، کرمان - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: برگزاری هر گونه مراسم و تجمعات در تالارها و سالن های پذیراییاین استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

خبرنگاران برگزاری مراسم و تجمعات در تالارها و سالن های پذیرایی کرمان ممنوع است

محمدصادق بصیری روز چهارشنبه افزود: پیرو ابلاغ مصوبات صورتجلسه مورخ سوم خرداد 99 ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس در خصوص بازگشایی تالارها و سالن های پذیرایی به اطلاع می رساند این مجوز فقط در خصوص رستوران تالارها با رعایت پروتکل های مربوطه صادر شده و برگزاری هرگونه مراسم و تجمعات دیگر ممنوع است.

وی پیش از این اعلام کرده بود که با تصمیم ستاد ملی کرونا از تاریخ 10 خردادماه همه کارکنان ادارات باید در محیط کار خود حضور داشته باشند، به استثناء کسانی که علائم ویروس کرونا را دارند و یا به علت بیماری زمینه ای به تشخیص مراجع ذیصلاح، نمی توانند در محل کار حضور یابند.

بصیری ادامه داد: استفاده از بوستان ها و پارک ها صرفا برای قدم زدن و استفاده از هوای آزاد است و شهروندان باید این حضور و راه اندازی را پلکانی پیش بروند تا با حجم جدید ابتلا به ویروس کووید 19 روبرو نشویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرده است: استان کرمان تا به امروز در بحث ویروس کرونا خوب کنترل شده و قطعا برخی صنوف آسیب می بینند که باید برای آنها فکری کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برگزاری مراسم و تجمعات در تالارها و سالن های پذیرایی کرمان ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری مراسم و تجمعات در تالارها و سالن های پذیرایی کرمان ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید