عرضه سیمان در بورس افزایش یافت

به گزارش وبلاگ دریا، مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت گفت: 62 واحد سیمانی در سامانه بورس کالا ثبت نام نموده اند که 52 واحد در حال عرضه سیمان در بورس کالا هستند.

عرضه سیمان در بورس افزایش یافت

به گزارش وبلاگ دریا، سیف الله امیری اضافه نمود: 9 واحد سیمانی دیگر هم تا هفته آینده برای ورود به سامانه بورس کالا مشخص تکلیف می شوند.

وی با بیان اینکه یک میلیون و 600 هزار سهم در بورس کالا عرضه شده است، گفت: با توجه به اعمال سیاست های تازه، قیمت ها در بازار سیمان کاهش داشته و تعداد تامین نمایندگان در سامانه افق 160 واحد است که واحد های خرده فروشی هم باید به این سامانه وارد شوند.

امیری بعلاوه با اشاره به عرضه 4،5 میلیون تن سیمان در مرداد گفت: به لحاظ فراوری سیمان هیچ گونه مسئله ای نداریم و قیمت سیمان در بازار کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه 10 هزار و 500 مصرف نماینده سیمان برای خرید این محصول در بورس کالا ثبت نام نموده اند، اضافه نمود: این رقم پیش از این 5000 مصرف نماینده بود، اگر کارگزاری های بورس کالا در این حوزه فعال تر عمل نمایند این رقم بالاتر هم خواهد رفت.

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت بر لزوم ورود فروشگاه های اینترنتی برای ایجاد رقابت هرچه بیشتر در بازار سیمان تاکید نمود و اضافه نمود: لازم است فروشگاه های اینترنتی برای خرید های خرد سیمان هم معرفی شوند.

منبع: صداوسیما

آخرین اخبار حوزه فراوری را در صفحه صنعت و معدن وبلاگ دریا بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "عرضه سیمان در بورس افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه سیمان در بورس افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید