معرفی اپلیکیشن Smart Transfer؛ رابطی هوشمند بین اندروید و iOS

به گزارش وبلاگ دریا، آیا در پی راهی برای انتقال اطلاعات از یک گوشی یا پلتفرم به گوشی یا پلتفرم دیگر بوده اید اما نتوانستید به هدف خود برسید؟ اپلیکیشن های زیادی را امتحان نموده اید که در شرایطی کاملا امن، اطلاعات را از دستگاهی به دستگاه دیگر با سرعت بسیار بالا منتقل کند اما نتیجه نگرفته اید؟ خبر خوبی برایتان داریم؛ اپلیکیشن Smart Transfer: File Sharing دقیقا با هدف رفع کردن احتیاج شما طراحی شده و عملکرد فوق العاده ای هم در این زمینه دارد.

معرفی اپلیکیشن Smart Transfer؛ رابطی هوشمند بین اندروید و iOS

برای بسیاری از ما پیش آمده که بخواهیم از یک گوشی به گوشی دیگر، از یک تبلت به تبلتی دیگر و یا از پلتفرمی به پلتفرم دیگر، اطلاعات خود را انتقال دهیم، اما این کار به خاطر وجود محدودیت های مختلف ممکن نباشد. در این بین شرکت ها باید یک سری قابلیت های خوب را برای انتقال داده های بین پلتفرمی در نظر بگیرند که متأسفانه چنین چیزی را شاهد نیستیم و اگر هم روشی در نظر گرفته شود، بیشتر برای انتقال اطلاعات درون پلتفرمی است. یعنی از اندروید به اندروید و از iOS به iOS.

اما خبر خوب اینجاست که اپلیکیشن Smart Transfer: File Sharing آمده تا مشکل ما را حل نماید. این اپلیکیشن از تمام پلتفرم های اصلی گوشی های هوشمند و حتی تبلت ها پشتیبانی می نماید و به شما اجازه می دهد اطلاعات را از دستگاه های قدیمی با سیستم عاملی خاص، به دستگاهی تازه با سیستم عاملی متفاوت منتقل کنید. این انتقال داده هم در بستری کاملا امن و پرسرعت صورت می گیرد تا کاربر هیچ نگرانی حتی از بابت جابجایی فایل های حجیم و مهم نداشته باشد.

این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد مخاطبین، فایل های صوتی از جمله موسیقی، صداهای ضبط شده و…، تصویر، فایل های ویدیویی یا اسناد (PDF، ورد و…)، انتقال فایل پشتیبان واتساپ و حتی پیغام های متنی را از دستگاهی به دستگاه دیگر منتقل کنید. از مزیت های بزرگ این اپلیکیشن، رایگان بودن آن است. به این صورت که شما هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید اما یکی از برترین ابزارهای انتقال اطلاعات را در اختیار خواهید داشت.

این اپلیکیشن محدودیت های خاص اپ های قدیمی را ندارد و به شما اجازه می دهد حتی به وسیله شبکه وای فای، وای فای هات اسپات و 3G یا LTE هم اطلاعات خود را برای مخاطب خود، صرف نظر از نوع پلتفرمی که او دارد، ارسال کنید. بنابراین باید Smart Transfer: File Sharing را یک اپلیکیشن واقعا انعطاف پذیر و استثنائی بدانیم. نحوه برقراری اتصال هم در این اپلیکیشن در نوع خود جالب است. به این صورت که شما با لمس گزینه Send، یک پیغام دریافت می کنید مبنی براینکه این اپ را در دستگاه دریافت کننده هم نصب و کد فعال سازی به نمایش در آمده در آن را درون گوشی خود وارد کنید. به همین سادگی اتصال بین دو گوشی یا تبلت برقرار می شود و می توانید فایل های خود را به راحتی انتقال دهید.

یکی از مزیت هایی که این اپلیکیشن در مقایسه با سایر اپلیکیشن های مشابه دارد این است که شرکت سازنده آن را مرتبا آپدیت می نماید. برای مثال آخرین آپدیت این اپ به 10 روز قبل بر می شود که یک سری از باگ ها و مسائل آن رفع شده است. بنابراین کاربر با یک اپلیکیشن منسوخ شده طرف نخواهد بود که همین موضوع ارزش Smart Transfer: File Sharing را دوچندان می نماید.

اگرچه Smart Transfer: File Sharing توانسته امتیاز عالی 4.4 را از پلی استور کسب کند و بیش از 5 میلیون بار هم نصب داشته باشد، خالی از اشکال هم نیست و جا دارد به یک سری از مهم ترین ضعف های آن هم اشاره کنیم. یکی از مسائل این اپلیکیشن این است که وقتی می خواهید یک اپ را از گوشی قدیمی به تازه انتقال دهید، شما را به صفحه دانلود آن اپ در پلی استور راهنمایی می نماید. این اتفاق گاهی اوقات که اپلیکیشن دیگر در دسترس نیست، شما را آزار خواهد داد، اما متأسفانه راهی جز این وجود ندارد. بعلاوه نمایش تبلیغات هم برای بسیاری از کاربران از جمله من آزاردهنده بوده است. اگرچه وقتی شما یک اپلیکیشن رایگان را دانلود می کنید، توسعه دهنده هم باید به وسیلهی کسب عایدی کند و از طرفی چون Smart Transfer: File Sharing اپلیکیشن واقعا کاربردی و خوبی است، تا حدودی این ضعف آخر پوشانده می شود، اما نکته ای بوده که تقریبا بسیاری از کاربران در نظرات خود از آن به عنوان یک ضعف آزاردهنده یاد کردند.

جز این موارد، به شخصه مشکل خاص دیگری با این اپلیکیشن نداشته ام و پیشنهاد می کنم حتما آن را نصب و تجربه کنید. توجه داشته باشید در صورت تمایل به استفاده از Smart Transfer: File Sharing، حتما از باکیفیت بودن شرایط اینترنت خود اطمینان حاصل کنید چرا که این اپلیکیشن از این حیث بسیار حساس طراحی شده و ممکن است حین انتقال اطلاعات، در صورت ضعیف بودن اینترنت، قطع شود.

اگر در پی روشی امن، سریع و مطمئن برای انتقال اطلاعات هستید، پیشنهاد می شود یک بار هم که شده، اپلیکیشن Smart Transfer را که خوشبختانه برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس واقع شده است، نصب و تجربه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی اپلیکیشن Smart Transfer؛ رابطی هوشمند بین اندروید و iOS" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن Smart Transfer؛ رابطی هوشمند بین اندروید و iOS"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید